تنظیمات کاربر در ویرایشگر المنتور

نویسنده

ایران المنتور

1.حالت نمایش

گزینه حالت نمایش در تنظیمات کاربر ویرایشگر المنتور شامل سه گزینه اصلی است که به شما اجازه می‌دهد تا ظاهر ویرایشگر را بر اساس سلیقه و نیازهای خود تنظیم کنید:

  1. حالت روشن: این حالت با پس‌زمینه روشن و متن تیره طراحی شده است
  2. حالت تاریک: این حالت با پس‌زمینه تاریک و متن روشن طراحی شده است
  3. حالت تشخیص خودکار: در این حالت، ویرایشگر به طور خودکار تشخیص می‌دهد که کدام حالت (روشن یا تاریک) برای شما مناسب‌تر است و بر اساس تنظیمات سیستم عامل یا مرورگر شما، حالت مناسب را انتخاب می‌کند.

2. عرض پنل ابزاک ها

این تنظیم به شما امکان می‌دهد عرض پنل ابزارک ها را تغییر دهید. این گزینه می‌تواند به شما کمک کند تا فضای بیشتری برای طراحی یا مشاهده عناصر داشته باشید و تجربه ویرایش را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید.

3. لایت باکس

این گزینه مربوط به نحوه نمایش محتوا در پنجره‌های لایت باکس است. با فعال‌سازی این ویژگی، می‌توانید تصاویر، ویدیوها یا محتوای دیگر را در یک لایت باکس زیبا و بدون تغییر در صفحه اصلی نمایش دهید.

4.عناصر پنهان

با فعال‌سازی این گزینه، می‌توانید به سادگی عناصری را که در تب پیشرفته > واکنش گرا پنهان شده‌اند، به صورت خاکستری در ویرایشگر قابل مشاهده است در صورت غیرفعال بودن عناصر پنهان شده در ویرایشگر نیز مشاهده نمی شوند و باید از طریق ناوبر قابل مشاهده هستند

5. نمای دستگاه پیش‌فرض

این تنظیم به شما اجازه می‌دهد که نمای پیش‌فرض دستگاه (دسکتاپ، تبلت یا موبایل) را برای ویرایشگر انتخاب کنید. با تنظیم این گزینه، هر بار که ویرایشگر را باز می‌کنید، نمای انتخاب‌شده به‌طور خودکار بارگذاری می‌شود و می‌توانید طراحی‌های خود را بر اساس آن دستگاه بهینه کنید.

6.رفتن به …

این گزینه به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت به محیط مدیریت وردپرس ( بروید. این عملکرد زمانی فعال می‌شود که شما بر روی لوگوی المنتور در بالای ویرایشگر کلیک کنید و سپس گزینه “رفتن به وردپرس را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت راهنمای تخصصی برای بهبود کار با المنتور
دریافت راهنمای تخصصی برای بهبود کار با المنتور