تا

65

%

تخفیف ویژه

تخفیف ویژه

بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس

یکی از بهترین روش هایی که می توانید با کاربران خود ارتباط برقرار کرده و بفهمید که در مورد سایت شما و محتوای سایت چه فکری می کنند این است که نظر آن ها را در این رابطه جویا شوید. با استفاده از یک نظرسنجی ساده می توانید به آسانی این کار را انجام دهید. سیستم مدیریت محتوای وردپرس هم با ارائه افزونه های مفیدی در این زمینه این امکان را برای شما فراهم می کند.

اگرچه با استفاده از گوگل آنالیتیکس هم قادر خواهید بود تا اطلاعات خوبی در رابطه با بازدیدکنندگان سایت خود به دست آورید، اما با استفاده از نظرسنجی آنلاین نه تنها در وقت خود و کاربران صرفه‌جویی می‌کنید بلکه داده‌‏های دقیق تر و کاربردی‌‏تری دریافت خواهید کرد که منجر به ساده تر شدن تحلیل این داده ها برای شما خواهد شد. این نظر سنجی آنلاین باعث اتصال شما و کاربرانتان خواهد شد که به همین سادگی می توانید هر اطلاعاتی که از کاربران خود می خواهید بدست آورید. در این مقاله به بررسی بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس خواهیم پرداخت.

آنچه در این مطلب می خوانید

.
.
5 راهکار تخصصی
برای بهبود کار با المنتور

6 تا از بهترین افزونه های رای گیری وردپرس

ویژگی های یک نظرسنجی خوب شامل موارد زیر می شود:

  • با افزونه نظرسنجی مناسب می توانید فرمی عالی و متناسب با وب سایت خود ایجاد کرده تا شرکت کنندگان بیشتری را به خود جذب کند.
  • این امکان برای مدیریت سایت وجود داشته باشد تا علاوه بر ذخیره اطلاعات به صورت امن در یک محل امکان خروجی گرفتن از این اطلاعات نیز برای مدیر وب سایت وجود داشته باشد.
  • در صورتی که می‌خواهید نتایج نظرسنجی خود را در وب سایت نمایش دهید، این نتایج باید در یک فرمت زیبا نمایش داده شود.

1-YOP Poll (افزونه نظرسنجی رایگان وردپرس)

از افزونه YOP Poll می توان به عنوان یکی از افزونه های رایگان و کاربردی نظرسنجی وردپرس نام برد. با این افزونه قادر خواهید بود تا نظرسنجی های ساده و پیچیده ای در وب سایت خود ایجاد کنید و یا همچنین چندین نظرسنجی را به طور همزمان در وب سایت خود نشان دهید.

هر نظرسنجی دراین افزونه می تواند به هر اندازه که می خواهید ساده یا دشوار باشد. همچنین می توانید نتایج را طبق معیارهای مختلف خودتان مرتب کنید. از همه مهمتر اینکه شما به راحتی قادر خواهید بود که تنها به اعضای وب سایت خود دسترسی به این نظرسنجی را بدهید تا از حصول نتایج نادرست جلوگیری کنید.

از امکانات این افزونه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود قالب های گرافیکی مختلف برای نمایش نظرسنجی
  • امکان نمایش چندین نظرسنجی به طور همزمان در وب سایت
  • قابلیت نمایش نظرسنجی های پشت سر هم
  • امکان نمایش تمام نظرسنجی ها همراه با آمار هر رای گیری
  • امکان جستجو بین تمامی نظرسنجی ها
  • امکان ارسال پاسخ دلخواه توسط کاربر در نظرسنجی
  • قابلیت مدیریت نمایش نتایج نظرسنجی برای کاربران
  • امکان افزودن فیلدهای سفارشی به فرم نظرسنجی برای دریافت اطلاعات رای دهندگان
  • امکان محدود کردن شرکت در نظرسنجی برای نقش کاربری خاص
  • قابلیت بلاک و ایجاد لیست سیاه برای کاربران بر اساس ip، ایمیل یا نام کاربری
  • تنظیمات راه اندازی جامع و راحت افزونه
  • قابلیت ویرایش تمپلیت های نظرسنجی
  • قابلیت ایجاد نظرسنجی چند رسانه ای
  • امکان ریدایرکت کاربر بعد از ثبت رای
  • امکان اجباری کردن ورود به وردپرس برای شرکت در نظرسنجی
  • قابلیت ورود از طریق گوگل پلاس یا فیسبوک برای ثبت رای
  • امکان درون ریز اطلاعات افزونه WP-Polls در YOP poll

2-WP-Polls (افزونه نظرسنجی رایگان وردپرس)

افزونه WP-Polls با پشتیبانی خوب و به روز بودن و همچنین با کسب نمره 4.1 از 5 و بیش از 100 هزار نصب در مخزن وردپرس یکی از بهترین افزونه ها در نظرسنجی وردپرس است.

این افزونه یکی از بهترین افزونه های نظرسنجی در وردپرس است که تمام امکاناتی که برای ساخت یک سیستم نظرسنجی و رای گیری نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. از قابلیتهای کاربردی افزونه می توان به ارائه شورت کد در وردپرس یا کد php جهت قرار دادن در قالب وردپرس برای فرم نظرسنجی نام برد. این افزونه به فرم ساز مجهز نبوده و شما عزیزان می توانید از گزینه های تیک دار برای جمع کردن نظرات کاربران خود بهره ببرید که البته این مورد نظرسنجی را محدود و آسان تر می کند.

از امکانات این افزونه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان تعریف بی نهایت نظرسنجی در وردپرس
  • تعیین رنگ نوار وضعیت انتخاب پاسخ‌ها در نظرسنجی وردپرس
  • نمایش آمار دقیق هر نظرسنجی بر اساس درصد و تعداد انتخاب هر گزینه
  • نمایش تعداد شرکت کنندگان در نظرسنجی
  • طراحی فول آجاکس و استفاده از ایجکس جهت دریافت نظر و نمایش آمار نظرسنجی
  • امکان ساخت نظرسنجی در وردپرس با قابلیت نمایش در برگه‌ها، نوشته‌ها، و پست تایپ دلخواه وردپرس
  • قابلیت نمایش در ابزارک وردپرس جهت نمایش در قالب
  • قابلیت نمایش آرشیو نظرسنجی‌ها
  • امکان ثبت نظرسنجی بر اساس آی‌پی کاربر، کوکی مرورگر و یا نام کاربری کاربران عضو شده در وردپرس
  • امکان ثبت نظرسنجی برای کاربران وارد شده و یا وارد نشده در وردپرس

3-Crowdsignal polls

این افزونه تا قبل از دسامبر سال 2018 به نام PollDaddy Polls شناخته می شد، یک افزونه ساخت نظرسنجی چند زبانه بوده که از آن می توان به عنوان یکی از بهترین افزونه های نظرسنجی نام برد.

با این افزونه، شما قادر خواهید بود تا نظرسنجی سفارشی در ۲۰ طرح مختلف و به صورت نامحدود ایجاد کنید و نتایج نظرسنجی های خود و تاریخ بسته شدن برنامه نظرسنجی های خود را نیز مشاهده و مدیریت کنید. علاوه بر این شما می توانید نتایج نظر سنجی ها را به صورت مخفی و آشکار در مکانی دلخواه از وبسایت خود به نمایش بگذارید.

می توان گفت استفاده از این افزونه بسیار آسان می باشد. زیرا یک ابزار کشیدن و رها کردن در آن تعبیه شده که توسط آن خیلی راحت قادر خواهید بود تا فرم های نظرسنجی و رای گیری خود را به راحتی آماده کنید. همچنین می توانید در تنظیمات اشتراک گذاری نتایج و نظرسنجی و همچنین آپشن های نمایشی را که به صورت جداگانه برای هر فرم نظرسنجی ایجاد می کنید، تغییر ایجاد کنید.

این افزونه همچنین برای بلاک کردن اسپم ها و روبات ها دارای کپچا بوده و نیز برای جلوگیری از ایجاد چندین پاسخ توسط یک کاربر دارای ویژگی ساده ی فیلترینگ آی پی می باشد.

این افزونه به صورت رایگان در مخزن موجود است، اما برای به دست آوردن کلید API به یک حساب کاربری در وب سایت wordpress.com نیازمندید. ورژن رایگان از نظر ویژگی ها محدود بوده و همچنین در فرم های ارزیابی شما لوگوی Polldaddy یا Crowdsignal را اضافه می کند.

4-Responsive Poll

یکی دیگر از بهترین افزونه های نظرسنجی در وردپرس Responsive Poll می باشد. این افزونه امکان ساخت نظرسنجی های ساده در وردپرس را به شما می دهد که شما عزیزان می توانید به راحتی چندین نظرسنجی در یک صفحه ایجاد کنید و همچنین نتایج نظرسنجی را با افکت های انیمیشنی برای کاربران خود نمایش دهید. همچنین می توانید تاریخ شروع و پایانی برای هر نظرسنجی تعیین کنید.

این افزونه امکان اضافه کردن عکس برای هر گزینه در نظرسنجی را هم برای شما فراهم می کند. همچنین با این افزونه قادر خواهید بود تا یک نظرسنجی را پیوست کرده و یا نظرسنجی های تکراری ایجاد کنید. اما امکانات نسخه رایگان افزونه با محدودیت همراه است.

5-Democracy Poll

این افزونه، یک افزونه ساده و مدرن نظرسنجی وردپرس بوده که به کاربران شما اجازه می دهد گزینه های خاص خود را در نظرسنجی اضافه کنند. می توانید نظرسنجی های یک و چند گزینه ای ایجاد کنید، یک تاریخ پایان برای نظرسنجی خود تعیین کرده و از میان چندین قالب نظرسنجی موجود، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

این افزونه نظرسنجی بسیار قابل سفارشی سازی بوده و به شما این امکان را می دهد که نظرسنجی را فقط برای کاربرانی که در وب سایت شما ثبت نام کرده اند فعال کنید. همچنین با این افزونه می توانید نظرسنجی های تصادفی ایجاد کرده و آنها را در چندین صفحه به کاربران خود نمایش دهید.

6-WPForms (افزونه نظرسنجی پرمیوم وردپرس)

از WPForms هم می توان به عنوان یکی از بهترین افزونه های فرم ساز وردپرس نام برد که با استفاده از نسخه Pro آن قادر خواهید بود تا فرم های نظرسنجی قدرتمندی بسازید. این افزونه به شما این امکان را می دهد که نظرسنجی های آنلاین ساخته و آن را هر جایی از سایت خود که دوست دارید قرار دهید و نتایج را با نمودارهای زیبا به کاربرانتان نشان دهید.

شما می توانید فرم ها را به نحوی بسازید که کاربرانتان بتوانند یک یا چندین گزینه را انتخاب کنند. این افزونه شما را قادر می سازد که از تصاویر به همراه متن استفاده کنید.

پس از گرفتن رای از کاربران خود، نتایج نظرسنجی می تواند به صورت خودکار در همان صفحه به کاربرانتان نمایش داده شود. همچنین می توانید نتایج نظرسنجی را در هر نقطه از سایت خود که می خواهید، نمایش دهید. ضمنا این افزونه امکان ذخیره سازی نتایج نظرسنجی برای استفاده در پاورپوینت را هم فراهم می کند.

افزونه پرسشنامه برای وردپرس

شما عزیزان می توانید برای اینکه کاربران خود را مورد آنالیز قرار داده و با علاقه مندی های آن ها آشنا شوید از پرسشنامه های بله یا خیر استفاده کنید. همچنین می توانید سوالات خود را عمومی تر و سرگرم کننده تر طراحی کرده و گزینه های پاسخ خود را هم متنوع تر کنید تا اکثر مخاطبین و بازدید کنندگان وب سایتتان در این پرسشنامه مشارکت داشته باشند.

بهترین افزونه نظرسنجی فارسی وردپرس

افزونه TotalPoll Pro یک افزونه فارسی برای نظرسنجی در وب سایت شماست که با محیط زیبا و کاربر پسند و همچنین با فرم های کاملا ریسپانسیو طرفداران بسیاری در بین فارسی زبانان دارد. همچنین این افزونه به شما این امکان را ارائه می کند که فرم های خود را کاملا شخصی سازی کنید.

در این افزونه انتخاب های زیادی برای شما وجود دارد که می توانید در نظرسنجی خود فایل های صوتی و تصویری، متنی و به صورت کد داشته باشید. گزارش حرفه ای به زبان فارسی و همچنین قابلیت توسعه پذیری بالا از امکانات ویژه این افزونه است.

افزونه TotalPoll Pro با افزونه های سوپر کش، توتال کش، WPML ،Polylang، و … کاملا سازگاری دارد. این افزونه از ثبت رای های مجدد توسط یک کاربر جلوگیری می کند. همچنین ربات ها را نیز از شرکت در این نظرسنجی محدود می کند. ضمنا با این افزونه قادر خواهید بود تا تاریخ و ساعت مشخصی برای نظرسنجی های خود داشته باشید.دمت

سخن پایانی

در این مقاله آموزشی به معرفی 6 افزونه کاربردی برای نظرسنجی پرداختیم. دانستید که نظرسنجی یکی از عوامل بسیار مهمیست که ارتباط بین کاربر و مدیر سایت را فراهم می کند و مدیر قادر خواهد بود تا علاقه مندی ها و نیاز کاربران و بازدید کنندگان سایت خود را بررسی کرده و با توجه به این بررسی های صورت گرفته تغییراتی در وب سایت خود ایجاد کند تا باعث پیشرفت وب سایت خود و افزایش بازدید وب سایت خود شود. شما عزیزان هم در صورت ارائه هر گونه پیشنهاد و یا انتقاد می توانید با ما در تماس باشید.

گروه تعامل با کاربران فعال المنتور

ID: ir_elementor

پرسشی دارید؟ پاسختان را خواهیم داد ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گروه تعامل با کاربران فعال المنتور

ID: ir_elementor

مینی دوره طراحی مگامنو

فقط 3 روز

%50 تخفیف

دریافت راهنمای تخصصی برای بهبود کار با المنتور
دریافت راهنمای تخصصی برای بهبود کار با المنتور

ویرایش پروفایل