OFF
%33
ویژه روز کارآفرینی
کدتخفیف
EPS33

بهترین افزونه های ووکامرس

فروش از طریق افزونه ووکامرس، یکی از بهترین روش‌ها برای فروش اینترنتی در بستر وردپرس است. وردپرس دارای افزونه های متنوع و پرکاربردیست که ووکامرس را هم می توان یکی از این افزونه های کلیدی و پرکاربرد دانست. ووکامرس افزونه های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد تا قابلیت های این افزونه ها افزایش دهید.

ووکامرس افزونه ای مناسب برای ساخت یک فروشگاه آنلاین در وردپرس است اما لزوما تمامی امکانات پیشرفته یک فروشگاه آنلاین را ندارد؛ به همین خاطر افزونه های جانبی قدرتمندی وجود دارند که با نصب آن ها قادر خواهید بود تا به امکانات فروشگاه خود افزوده و فروش خود را بیشتر کنید. در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع این افزونه ها پرداخته و شما را برای داشتن فروشگاهی کامل و رسیدن به فروش بیشتر همراهی کنیم. پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله ما را همراهی بفرمایید.

آنچه در این مطلب می خوانید

.
.
5 راهکار تخصصی
برای بهبود کار با المنتور

بهترین افزونه های رایگان ووکامرس

افزونه WOOCS – Currency Switcher for WooCommerce (فیلتر محصولات)

در صورتی که می خواهید مشتری هایی از کشور های مختلف داشته باشید، می بایست قیمت محصولات فروشگاه خود را بر اساس پول رایج کشور های مختلف نشان دهید. حال، افزونه WooCommerce Multi-Currency این امکان را به کاربران شما می دهد تا با اضافه شدن یک فهرست کشویی سفارشی به سایت، قیمت محصولات انتخابی خود را به نرخ های مختلف مشاهده کنند.

افزونه PickPlugins Product Slider for WooCommerce (اسلایدر محصولات)

اسلایدر ها به وب سایت شما این قابلیت را می دهند که بدون اینکه فضای زیادی از فروشگاه شما اشغال شود، بتوانید تصاویر زیادی را در وب سایت خود به نمایش در آورید. تصاویری که در فروشگاه های بزرگ بسیار کاربردی و مناسب است. تنها با افزودن افزونه PickPlugins Product Slider for WooCommerce قادر خواهید بود تا در وب سایت خود اسلایدر های شیک و زیبا ایجاد کنید.

افزونه WooCommerce Customizer (سفارشی‌ سازی ووکامرس)

با این افزونه، ظاهر فروشگاه ووکامرسی خود را بدون نوشتن حتی یک خط PHP تغییر دهید! WooCommerce Customizer یک افزونه سفارشی سازی ووکامرس بوده که به شما این اجازه را می‌دهد تا متن دکمه‌ها، طرح صفحات و تعداد ستون‌های نمایش محصولات را با توجه به سلایق خود تغییر دهید. برای مثال به جای متن “افزودن به سبد خرید” بنویسید “خرید محصول” به همین سادگی!

افزونه Live Sales Notification (نمایش آخرین فروش های سایت)

از این افزونه به عنوان ترغیب بازدیدکنندگان سایت فروشگاهی نسبت به خرید محصولات کاربرد می تون استفاده ی ویژه ای کرد. طریقه کار این افزونه این صورت است که پس از اتصال به ووکامرس و پیکربندی خودکار، آخرین فروش‌های سایت شما را به صورت زنده در قالب یک پنجره پاپ آپ به بازدیدکنندگان شما نمایش می‌دهد. زمانی که بازدیدکنندگان سایت متوجه شوند که افراد دیگری در حال خرید محصولی خاص هستند، پس قطعا آن‌ها احساس بهتری برای خرید آن محصول پیدا کرده که می تواند باعث افزایش فروش شما شود.

افزونه WooCommerce PDF Invoices & Packing Slips (فاکتور فروش)

از امکانات جالبی که وب سایت ووکامرسی شما می‌تواند داشته باشد امکان ارائه فاکتور فروش به مشتریان است. از افزونه WooCommerce PDF Invoices & Packing Slips می‌توان به عنوان یک افزونه ی مکمل برای سایت ووکامرسی شما یاد کرد. شما عزیزان می توانید با فرمتی که تعیین می‌کنید فاکتورهای فروش خود را با قابلیت دانلود یا پرینت به مشتریان ارائه دهید؛ ضمنا این فاکتورها قابل ارسال به ایمیل بوده و یا در صورت انتخاب مشتری می‌تواند به همراه بسته بندی کالا به مقصد ارسال گردد.

افزونه Custom Product Tabs (ساخت تب های دلخواه)

از دیگر افزونه های جالب در ووکامرس می توان به افزونه Custom Product Tabs اشاره کرد. با نصب این افزونه یک بخش جدید به نام custom tabs در اطلاعات محصول درج خواهد شد. توسط این افزونه به شما می توانید مشخصات محصولات را بجای درج در یک تب، در چند تب‌ با عناوین دلخواه ثبت کنید؛ یعنی می‌توانید تب های دلخواه ساخته و در بخش توضیحات هر تب، مشخصات محصول را ذکر کنید یا حتی یک شورت کد (مثلا شورت کد یک فرم) اضافه کنید.

بهترین افزونه های ووکامرس برای افزایش فروش (با نصب این چند افزونه فروش خود را چند برابر کنید!)

افزونه Beeketing for WooCommerce (بازاریابی تجارت الکترونیک)

بازاریابی تجارت الکترونیک (ای کامرس مارکتینگ) کاربرد های گوناگونی دارد و افزونه ای کاربدیست که به شما این امکان را می دهد تا کار های مختلف خود را مدیریت کنید. این افزونه یک پلتفرم بازاریابی همه کاره و از بهترین افزونه های ووکامرس بوده که قادر است فروش محصولات، اضافه کردن شاخص های سهام، ارائه کوپن، بهینه سازی فروشگاه برای موبایل و دیگر قابلیت ها را به صورت خودکار برای شما انجام دهد. این افزونه هم رایگان است اما در صورتی که قصد دارید به قابلیت های بیشتری دسترسی پیدا کنید می توانید افزودنی های آن را خریداری کنید.

افزونه woocommerce iran post shipping (حمل و نقل)

در صورتی که به بخش حمل و نقل افزونه ووکامرس رجوع کرده باشید، متوجه خواهید شد که گزینه های روش ارسال با محدودیت رو به رو هستند. برای توسعه امکانات حمل و نقل سایت فروشگاهی خودتان قطعا به بهترین افزونه حمل و نقل ووکامرس نیازمند خواهید بود. افزونه‌ای که قصد داریم در این بخش به شما معرفی کنیم یکی از افزونه های فارسی در ووکامرس است. این افزونه ووکامرسی به شما این امکانات مختلفی را ارائه می کند. امکاناتی چون تعین هزینه ارسال محصولات براساس پست پیشتاز، پیک موتوری، پست سفارشی و …، در نظر گرفتن  ارسال رایگان برای خرید های بالاتر از یک قیمت خاص، مشخص کردن هزینه روش‌ و هزینه‌های حمل و نقل را براساس وزن کالا یا مقصد و ….

افزونه Persian Woocommerce SMS (اطلاع رسانی پیامکی)

یکی از افزونه های لازم برای فروشگاه های اینترنتی افزونه Persian Woocommerce SMS است. با این افزونه، مشتریان شما می توانند علاوه بر آگاهی از مراحل خریدشان، از ناموجودی یک کالا و یا تخفیفات ویژه بر روی محصولات آگاه شوند.

این اطلاع رسانی ها بر بهبود فروش شما تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. همچنین مدیران وب سایت قادر خواهند بود تا برای بررسی پیام های ارسالی به آرشیو پیام ها مراجعه کنند. ضمنا، این افزونه از 50 سیستم پیامکی پشتیبانی کرده که برای شروع می بایست یک پنل پیامکی داشته باشید.

افزونه WooCommerce Multilingual (ترجمه فروشگاه ووکامرس)

در صورتی که می خواهید یک وب سایت چند زبانه داشته باشید این افزونه را به شما پیشنهاد می کنیم. همانطور که احتمالا می دانید افزونه WPML یک افزونه جهت چند زبانه کردن سایت است که شما با نصب این افزونه یک پل ارتباطی میان این افزونه و سایتتان برقرار خواهید کرد. این افزونه محصولات سایت شما را ترجمه کرده و همچنین این اجازه را به شما می دهد تا روی ترجمه دسته بندی های سایت خود هم مدیریت داشته باشید. ضمنا شما عزیزان با نصب این افزونه قادر خواهید بود تا برای کاربران خود به هر زبانی که دارند ایمیل ارسال کنید.

افزونه yoast WooCommerce seo (سئو ووکامرس) (غیر رایگان)

افزونه yoast seo را می توان بهترین افزونه سئو نامید. شرکت yoast علائه بر سئو وردپرس، افزونه سئو ووکامرس را نیز ارائه داده است که به این طریق شما می توانید سایت مپ واضح تر و بهینه تری داشته باشید. در صورتی که قدص دارید تا محصولات شما پس از به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی به درستی دیده شوند کافیست یکسری ویژگی‌های محصول و تگ های OpenGraph را مشخص کرده تا در سوشال مدیا مارکتینگ حرفه ای عمل کنید. با وجود این افزونه دیگر نیازی نیست در صفحات سایت فروشگاهی خود برای پیدا کردن بهترین لینک داخلی در جستجو باشید، زیرا در لحظه پیشنهاداتی برای لینک های داخلی دریافت خواهید کرد. ضمنا این افزونه تنها در نسخه پرمیوم ارائه می‌شود.

افزونه Booster for WooCommerce (توسعه امکانات ووکامرس)

اگر به دنبال تقویت سایت ووکامرسی خود هستید، حتما از این افزونه استفاده کنید. با نصب این افزونه دیگر از شر نصب افزونه های مختلف خلاص شوید! این افزونه را می توان یک مکمل عالی برای ووکامرس دانست.

از خوبی های این پلاگین می توان به ماژولار بودن آن اشاره کرد؛ یعنی پس از نصب این افزونه و ورود به بخش booster settings لیستی از ماژول‌ها برای شما به نمایش در خواهد آمد که هرکدام به یک منظوری طراحی شده‌اند. البته اسم هر ماژول بیانگر کاربردش است و هرکدام را که می خواهید، می توانید به راحتی پیکربندی و نصب کنید در غیراینصورت آن را نادیده می‌گیرید. این افزونه از کاهش سرعت سایت شما جلوگیری خواهد کرد.

افزونه OptinMonster (فرم پاپ آپ حرفه ای) (غیر رایگان)

می توان گفت که بیش از 70 درصد بازدید کنندگان سایت شما دیگر به سایت شما باز نخواهند گشت! پس شما باید با مشتریان خود تعامل برقرار کرده تا نرخ تبدیل بیشتری داشته باشید. این تعامل ها می تواند ارائه ایمیل از طرف بازدید کنندگان شما در قسمت خبرنامه باشد! با افزونه OptinMonster می توانید به راحتی با ایجاد پاپ آپ و لایت باکس مشتریان خود را ترغیب به اقدامات مورد نظر خود کنید تا وب سایت ووکامرسی شما رنک بالا تری نسبت به سایر رقبا داشته باشد.

افزونه Smart Coupons (افزونه کوپن‌های هوشمند) (غیررایگان)

یکی از مهم ترین مواردی که باعث ماندگاری مشتریان شما شده و به افزایش فروش شما کمک می کند ارائه کوپن هایی به پاس قدردانی از کاربرانی خاص و یا همزمان با مناسبت های مختلف است. افزونه Smart Coupons را می توان به عنوان یکی از افزونه های جانبی ووکامرس نام برد که با آن می‌توانید به تعداد دلخواه کوپن تولید کرده و استفاده از این کوپن‌ها را برای خریدهایی خاص یا کاربران به خصوصی محدود کنید. البته این افزونه رایگان نبوده و باید نسبت به خرید آن اقدام کنید.

افزونه Checkout Field Editor (مدیریت صفحه تسویه حساب)

در صفحات تسویه حساب، اطلاعات مشتری و روش های پرداخت و ارسال محصولات برای کاربر شما مشخص خواهد شد. اگر یک سایت ووکامرسی دارید، باید به صفحه تسویه حساب سایت خود توجه ویژه ای داشته باشید. افزونه Checkout Field Editor این امکان را به شما می‌دهد تا صفحه تسویه حساب وب‌سایت خود را ویرایش و مدیریت کنید.

از این افزونه به عنوان یکی از بهترین پلاگین های مکمل ووکامرس می توان نام برد که توسط آن می‌توانید فیلدهای ضروری را به فیلدهای غیرضروری تبدیل کنید یا اصلاً یکسری فیلدهای جدید به صفحه تسویه حساب خود اضافه کنید. این افزونه در دو نسخه رایگان و پپولی ارائه شده است. البته اگر نام این افزونه را در مخزن وردپرس فارسی جستجو کنید با عنوان “ویرایشگر فرم پرداخت وردپرس” به شما عزیزان نمایش داده خواهد شد.

افزونه PW WooCommerce Gift Cards (کارت هدیه دیجیتال)

می خواهیم یک ایده جالب را برای افزایش فروشتان به شما بگوییم! شما می توانید با افزودن یک کارت هدیه و در نظر گرفتن اعتبار های دلخواه، این امکان را برای کاربران خود فراهم کنید تا از سایت شما توسط کارت مشخص شده خریداری کنند. بعد ز انتخاب اعتبار کارت هدیه ایمیل شخصی که هدیه را دریافت می‌کند باید مشخص شود. می توان گفت که این کارت‌های هدیه در قالب یک ایمیل برای گیرنده ارسال می‌شود. طراحی کارت های هدیه در نسخه پرو مقدور است اما در نسخه رایگان فقط می‌توانید رنگ آیتم‌ها را تغییر دهید. کد کارت هدیه ارسالی می بایست در کادری که در مراحل خرید محصولات وب سایت شما تعبیه شده وارد شود. این افزونه می‌تواند یک افزونه مکمل ووکامرس برای سایت فروشگاهی شما باشد.

افزونه های کاربردی ووکامرس (محصولات شرکت YITH)

افزونه YITH WooCommerce Quick View (پیش نمایش محصولات)

یکی دیگر از افزونه های برای اضافه کردن نمایش سریع محصولات ووکامرسYITH WooCommerce Quick View است. این افزونه را می توان یکی از بهترین افزونه های ووکامرس برای افزایش فروش دانست. نمایش سریع محصولات به کاربران این امکان را می دهد تا جزئیات محصولات را با یک کلیک مشاهده کنند که باعث صرفه جویی در وقت مشتریان شما خواهد شد که به بهبود و رونق فروش فروشگاه شما هم خواهد انجامید.

این پلاگین وردپرس را می توان بهترین افزونه جستجوی ووکامرس دانست. این افزونه بر طبق Ajax کار کرده و به کاربر این امکان را می دهد تا در صورت تایپ کردن به صورت داینامیک لیستی از محصولات طبق متن نوشته شده برایش به نمایش درآید. این محصولات می توانند بر اساس دسته بندی ارائه شوند و یا در صورتی که محصولات پیشنهادی و تخفیفی دارید آن را برای کاربر هایلایت کنید.

افزونه YITH WooCommerce Catalog Mode

این افزونه به شما کمک خواهد کرد تا وب سایت خود را به یک کاتالوگ تبدیل کرده و محصولاتتان را در فروشگاه سایت به نمایش بگذارید. به این منظور می توانید قبل از راه اندازی فروشگاه خود یک ایمیل ساخته و شروع به بازاریابی برای محصولات خود کنید. این افزونه یکی از افزونه های مفید بوده و می تواند کمک خوبی به فروش محصولاتتان کند.

افزونه YITH WooCommerce Compare (مقایسه محصولات)

اینکه شما چقدر به تجربه کاربری و نیاز کاربران خود توجه می کنید بسیار مهم است. گاهی اوقات مشتریان شما دلشان می خواهد تا چند محصول را همزمان و در کنار هم مورد بررسی قرار دهند تا بتوانند با توجه به نیاز خود بهترین تصمیم را گرفته و در نهایت محصول مورد نظر را خریداری کنند. توجه داشته باشید که زمانی که کاربر محصولات مختلف را در تب های مختلف باز می کنند باعث کلافگی او شده و شاید در نهایت منجر به ترک سایت شما شود.

یکی از بهترین افزونه هایی که شما و کاربران شما را در بسیار کمک می کند افزونه YITH WooCommerce Compare است. این افزونه به صورت همزمان می تواند به بررسی و مقایسه محصولات شما بپردازد. ضمنا نسخه پرمیوم آن ویژگی های دیگری نیز دارد که می توانید در صورت نیاز آن را خریداری کرده تا به این افزونه دسترسی کامل پیدا کنید.

افزونه YITH WooCommerce Wishlist (لیست علاقه مندی ها)

خودتان را جای مشتری بگذارید. فرض کنید یکی از مشتریان شما پس از دیدن محصولات شما از چند محصول شما خوشش آمده اما می خواهد زمان دیگری آن را خریداری کند. حال باید چه کند؟ خب،اینجاست که لیست علاقه مندی ها به میان می آید.

افزونه YITH WooCommerce Wishlist هم یکی از بهترین افزونه های ووکامرس در وردپرس است که می توان گفت تقریبا در اکثر وب سایت ها استفاده می شود. پس از نصب آن، کاربران شما می توانند به راحتی محصولات خود شما را در لیست علاقه مندی های خود قرار داده و در نهایت در صورت نیاز خرید کنند. پیشنهاد می کنیم در صورتی که یک وب سایت فروشگاهی دارید حتما این افزونه وردپرس را در سایت خود نصب کنید.

افزونه Yith Dynamic Pricing and Discounts (تخفیفات هوشمند) (غیر رایگان)

می توان گفت افزونه های شرکت YIThemes از بهترین افزونه های ووکامرس است. پس برای نصب افزونه های ووکامرسی در وردپرس به کرات با عبارت YIT رو به رو خواهید شد. افزونه دیگری که قصد داریم به شما عزیزان معرفی کنیم هم از همین شرکت است.

ارائه تخفیفات ویژه نه تنها باعث ماندگاری مشتریان قدیمی شما خواهد شد، بلکه بازدید کنندگان سایت شما را نیز می تواند به یک مشتری دائمی تبدیل کند. البته زمانی که می خواهید تک به تک برای هر محصول تخفیفی قائل شوید قطعا برای شما کار ساده ای نخواهد بود. پس باید از یک روش قیمت گذاری داینامیک استفاده کنید.

افزونه ای که در این امر شما را یاری خواهد کرد، افزونه Yith Dynamic Pricing and Discounts است. این افزونه را هم می توان در دسته بهترین افزونه های ووکامرسی قرار داد. اما به دلیل امکانات ویژه ای که داراست متاسفانه به صورت رایگان نبوده و برای داشتن این امکانات می بایست نسخه پرمیوم (پولی) آن را خریداری کنید.

افزونه Constant Contact (ارسال ایمیل های بازاریابی)

از این افزونه می توان به عنوان یکی از بهترین پلاگین های WooCommerce برای ارسال ایمیل‌های بازاریابی در فروشگاه‌های اینترنتی نام برد. با محیط کاربری زیبا و جالبی که دارد شما عزیزان به راحتی قادر خواهید بود تا لیست ایمیل سایت خود را ایجاد کنید.

این افزونه دارای قالب‌های گوناگونی بوده که برای کسب و کارهای مختلف طراحی شده است. ضمنا شما می‌توانید لیست‌های چندگانه ایجاد کرده وایمیل‌های سفارشی به گروه‌های مختلف ارسال نماید.

افزونه YITH WooCommerce Zoom Magnifier (زوم روی محصولات)

یکی از راه های ایجاد تجربه کاربری بهتر و افزایش نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری این است که به بازدید کنندگان خود اجازه دهید جزئیات محصولات شما را به راحتی زوم کنند. افزونهYITH WooCommerce Zoom Magnifier به بازدید کنندگان این امکان را می دهد تا تصاویر محصولات شما را بزرگنمایی کرده و از نزدیک آنها را بررسی نمایند.

نتیجه پایانی

در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل به بررسی افزونه های ووکامرس پرداخته تا شما عزیزان با مطالعه عملکرد و کارایی این افزونه ها فروش خود را چند برابر کنید. تقریبا می توان گفت با بررسی این افزونه ها و نصب برخی از آنان در صورت نیاز فروشگاه ووکامرسی شما پیشرفت چشمگیری خواهد داشت! توجه داشته باشید که همانطور که گفتیم افزونه ووکامرس به تنهایی تمامی امکانات یک فروشگاه آنلاین را ندارد و با کمک افزونه های جانبی که در این قسمت توضیح دادیم قادر خواهید بود تا فروشگاه خود را کامل تر کنید. امیدواریم توانسته باشیم سهم کوچکی از این اتفاق بزرگ در وب سایت شما را رقم بزنیم. موفق و پیروز باشید.

گروه تعامل با کاربران فعال المنتور

ID: ir_elementor

پرسشی دارید؟ پاسختان را خواهیم داد ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گروه تعامل با کاربران فعال المنتور

ID: ir_elementor

مینی دوره طراحی مگامنو

فقط 3 روز

%50 تخفیف

دریافت راهنمای تخصصی برای بهبود کار با المنتور
دریافت راهنمای تخصصی برای بهبود کار با المنتور

ویرایش پروفایل