آشنایی با ساختار کلی ابزارک ها در المنتور

نویسنده

ایران المنتور

تب محتوایی

تب محتوایی پایه‌ای‌ترین و اصلی‌ترین بخش ویرایش هر ابزارک در المنتور است. این تب به ماهیت و نوع ابزارک بستگی دارد و محتوای آن با توجه به ویژگی‌های ابزارک تغییر می‌کند. برای مثال، در ابزارک تصویر، این تب به شما اجازه می‌دهد که تصویر خود را انتخاب یا بارگذاری کنید. در ابزارک متن، امکان ویرایش متن و تنظیمات ابتدایی مانند عنوان یا لینک فراهم می‌شود. این تب برای هر ابزارک طراحی شده تا مهم‌ترین و اصلی‌ترین تنظیمات مربوط به آن را در دسترس کاربر قرار دهد.

تب استایل

تب استایل به شما امکان می‌دهد که ظاهر هر ابزارک را مطابق سلیقه‌ی خود سفارشی کنید. این بخش معمولاً شامل تنظیمات رنگ، حاشیه، فاصله، اندازه‌ها، فونت و سایر ویژگی‌های بصری است. برخلاف تب محتوایی که متناسب با ماهیت ابزارک تغییر می‌کند، تب استایل برای هر ابزارک کمی متفاوت است اما معمولاً شامل تنظیماتی برای زیباسازی و طراحی ظاهری ابزارک است. برای مثال، در ابزارک دکمه، می‌توانید رنگ پس‌زمینه، رنگ متن، حاشیه‌ها و حالت‌های هاور را تنظیم کنید.

تب پیشرفته

تب پیشرفته برای همه‌ی ابزارک‌ها یکسان است و به شما امکان می‌دهد که تنظیمات پیشرفته‌ای مانند فاصله‌های خارجی (Margin) و داخلی (Padding)، CSS سفارشی، انیمیشن‌ها و واکنش‌گرا بودن (Responsive) ابزارک‌ها را کنترل کنید. این تب به کاربرانی که نیاز به کنترل دقیق‌تری بر روی رفتار و نمایش ابزارک دارند، این امکان را می‌دهد که تغییرات تخصصی‌تر و پیچیده‌تری ایجاد کنند. در واقع، تب پیشرفته برای بهبود تجربه کاربری و تنظیمات جزئی‌تر طراحی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت راهنمای تخصصی برای بهبود کار با المنتور
دریافت راهنمای تخصصی برای بهبود کار با المنتور