طراحی قالب وردپرس بدون کدنویسی

طراحی قالب ورپرس بدون کدنویسی

آیا شما هم می خواهید برای سایت خود یا مشتریتان یک قالب اختصاصی طراحی کنید اما با هزینه های عجیب و غریب طراحی قالب وردپرس روبه رو شده اید؟! تا آن جایی که من پرس و جو کردم، هزینه طراحی قالب وردپرس حداقل 5-10 میلیون تومان است. در این مطلب قصد دارم به شما بگویم تا چگونه با حداکثر 100 هزار تومان و بدون کدنویسی برای خودتان یک قالب وردپرسی طراحی کنید.

آنچه در این مطلب می خوانید

.
.
5 راهکار تخصصی
برای بهبود کار با المنتور

راه حل چیست؟

شرکت یا فریلنسر

مشکلاتی که ذکر می کنیم صرفاً تجربیات بنده و اطرافیانم است، امیدوارم دوستان برنامه نویس از من خرده نگیرند.
اولین مشکلی که برایتان پیش میاید این است که برای هر تغییر جزئی باید به سازنده قالب مراجعه کنید و بخواهید که تغییرات را لحاظ کند و البته خب این تغییرات نیز بدون هزینه انجام نمی شود و شما باید مدام هزینه کنید.
دومین مشکلی که برایتان پیش میاید، بروز کردن قالب با توجه به بروز شدن خود وردپرس و رفع مشکلات احتمالی قالب است یا تداخل آپدیت افزونه ها یا خود وردپرس با قالب است.
سومین مشکل، قالبی که به شما فروخته شده ممکن است با اندکی تغییر به دیگران نیز فروخته شود و خیلی مشکلات دیگر که قرار نیست تمام وقتتان صرف خواندن آن ها شود.
چهارمین مشکلی که در اکثر مواقع دیده شده بهینه نبودن قالب برای مبحث سئو هست.
پنجمین مشکلی ممکن است برایتان رخ بدهد این است که پاسخگوتان نخواهند بود و پشتیبانی نخواهند داد.
در صورتی که حتی شرکت یا فردی معتبر نیز پیدا کنید، چهار مورد آخر برایتان پیش نمی آید اما همچنان درگیر مشکل اول هستید.

خودتان کدنویسی کنید

این روش خیلی فوق العاده است اما مشکلی که دارد یا باید شما عزیزان در بحث کدنویسی تخصص کافی داشته باشید.
اگر در حال حاضر تخصص کافی دارید، می توانید شروع کنید اما زمان زیادی را از شما می گیرد و ممکن است نخواهید این مقدار زمان طراحی یک قالب صرف کنید.
شاید شما مدیر یک مجموعه باشید یا فردی که نسبتاً درگیری های زیادی دارد که در این صورت، حتی با وجود داشتن تخصص هم نباید این کار را انجام بدهید زیرا وقتتان را تلف کرده اید و می توانید به جای آن به فعالیت های پر سود تری بپردازید.
اگر در حال حاضر تخصص کافی ندارید، باید بدانید مسیر سختی پیش رو دارید و قالب های اولتان خیلی خوب نخواهند بود (چه از منظر رابط کاربری چه از منظر سئو) و اگر می خواهید وارد مسیر کدنویسی شوید باید بدانید این مسیر را به عنوان مسیر شغلی خود یا کمکی برای مسیر شغلی شما باشد و در این صورت یادگیری و گذاشتن زمان عقلانی است اما اگر تخصص شما موضوع دیگری است و صرفاً برای طراحی یک قالب می خواهید وارد بحث کدنویسی شوید، دارید وقتتان را تلف می کنید.

نرم افزار های طراحی قالب

نرم افزار های مانند Artisteer هستند و می توانید استفاده کنید البته رابط کاربری جالبی برای طراحی ندارند. اما این مدل نرم افزار ها را به دلیل بهینه نبودن برای بحث سئو اصلاً توصیه نمی شوند.

صفحه ساز ها

صفحه ساز ها آخرین راه حل برای بحث طراحی قالب هستند و باید بدانید که همه صفحه ساز ها امکان طراحی قالب را ندارند و در بین صفحه ساز هایی هم که این امکان را دارند، تمامشان چنگی به دل نمیزنند و امکانات محدودشان اذیتتان خواهد کرد.
در میان این صفحه ساز ها، صفحه ساز المنتور یکی از بهترین صفحه ساز های دنیا هست که محبوبیت زیادی توانسته به دست بیاره و در حال حاضر پنج میلیون کاربر دارد.
این افزونه در نسخه رایگان خود به شما امکان طراحی صفحه ها را خواهد داد اما در نسخه پرو خود به شما امکان این را می دهد که برای هر بخش از سایت خود طراحی متفاوتی داشته باشید.

برخی از امکانات المنتور پرو

  • طراحی قالب اختصاصی برای هر بخش از سایت (صفحه محصولات، نوشته ها، جست و جو و 404 و …)
  • بیش از 80 ابزارک اختصاصی
  • سیستم آیکون منحصر به فرد
  • فونت سفارشی
  • کاهش افزونه های جانبی

افزونه المنتور پرو اورجینال را از کجا تهیه کنم؟

همانطور که میدانید استفاده از افزونه های نال شده دیر یا زود موجب نابدیتان خواهد شد پس گول این داستان رایگان بودن افزونه ها یا قالب ها را نخورید این ها فریبی بیش نیستند.
قبلا هم در ایران المنتور یک مقاله در رابطه با دانلود رایگان المنتور نوشته ایم و این موضوع را توضیح دادیم که هیچ گرونی بی حکمت نیست، و هیچ ارزونی به علت نیست.
برای تهیه نسخه پرو اصلی این افزونه به صفحه المنتور پرو مراجعه نمایید.

آموزش کاملاً رایگان از صفر تا صد

از چندین وقت پیش، تصمیم گرفتیم تا المنتور را به صورت تخصصی آموزش بدهیم و در مسیر آموزش المنتور طبق درخواست شما عزیزان صفحه ای درست کردیم که طراحی قالب با المنتور را به صورت کاملاً رایگان و قدم به قدم آموزش می دهد.

گروه تعامل با کاربران فعال المنتور

ID: ir_elementor

پرسشی دارید؟ پاسختان را خواهیم داد ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گروه تعامل با کاربران فعال المنتور

ID: ir_elementor

مینی دوره طراحی مگامنو

فقط 3 روز

%50 تخفیف

دریافت راهنمای تخصصی برای بهبود کار با المنتور
دریافت راهنمای تخصصی برای بهبود کار با المنتور

ویرایش پروفایل